Incoterms® 2020 v praxi

Datum konání

23. května 2024, čtvrtek

Z webináře bude pořízen audiovizuální záznam, který bude k dispozici všem účastníkům.

Délka webináře

začátek 9:00, předpokládaný konec 15:30

Webinářem Vás provede

Ing. Petr Rožek, Ph.D., poradce a lektor v oblasti dopravy a logistiky


Komu se hodí

Webinář je určen zejména pracovníkům exportních a importních firem, dopravních a spedičních firem, celním deklarantům apod.

Připojení na webinář

Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.


V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu.  Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.

Cena

2 990 Kč bez DPH

Program webináře

  • Postavení soustavy doložek v obchodní výměně
  • Základní pilíře doložek Incoterms®: přechod nákladů a rizik
  • Jednotlivé doložky Incoterms® 2020, jejich logika a základní povinnosti smluvních stran
  • Incoterms® 2020 a jejich vztah k platebním podmínkám, dokumentární akreditivy a inkasa
  • Celní náležitosti, pojištění, dokumentace v doložkách Incoterms® 2020
  • Příklady z praxe

Registrace

Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.