Incoterms® 2020 v praxi
Datum konání
23. května 2024, čtvrtek
Z webináře bude pořízen audiovizuální záznam, který bude k dispozici všem účastníkům.
Délka webináře
začátek 9:00, předpokládaný konec 15:30
Webinářem Vás provede
Ing. Petr Rožek, Ph.D., poradce a lektor v oblasti dopravy a logistiky
Komu se hodí
Webinář
je určen zejména
pracovníkům exportních a importních firem, dopravních a spedičních
firem, celním deklarantům apod.
Připojení na webinář
Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams.
Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou
emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti.
Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí
běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo
sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.
V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.
Cena
2 990 Kč bez DPH
Program webináře
- Postavení soustavy doložek v obchodní výměně
- Základní pilíře doložek Incoterms®: přechod nákladů a rizik
- Jednotlivé doložky Incoterms® 2020, jejich logika a základní povinnosti smluvních stran
- Incoterms® 2020 a jejich vztah k platebním podmínkám, dokumentární akreditivy a inkasa
- Celní náležitosti, pojištění, dokumentace v doložkách Incoterms® 2020
- Příklady z praxe
Registrace
Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.