BREXIT

Ve spolupráci se Svazem spedice a logistiky České republiky a Generálním ředitelstvím cel jsme pro Vás připravili webinář na stále aktuálnější téma BREXIT. Připojte se k nám a poslechtěte si jaké změny v mezinárodním obchodě očekávat. Co už jasné je a co se ještě řeší.

Datum konání

9. prosince 2020, středa

Délka webináře

začátek 10:00, předpokládaný konec 12:00

Vystoupí

Webinář povede vedoucí Pracovní skupiny pro celní záležitosti Svazu spedice a logistiky Petr Škapa.

S hlavní informací vystoupí Mgr. Lubomír Doskočil, zástupce ředitelky odboru 21 - Celního a vedoucí oddělení 212 - Původu zboží, celní hodnoty a celní nomenklatury, Generální ředitelství cel.


Komu se hodí

Každému kdo prodává/nakupuje zboží do/ve Velké Británii, zejména pracovníkům exportních a importních firem, dopravních a spedičních firem, celním deklarantům apod.

Připojení na webinář

Vysílání probíhá prostřednictvím Zoom Pro. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.


V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.

Cena

1 000 Kč bez DPH za účastníka

Program webináře

  • Obecné pojednání o Brexitu (jednoduchá časová osa, současný stav jednání o dohodě)
  • Možné scénáře po 31. 12. 2020 (dohoda a její obrysy, "Ne Dohoda", existuje možnost prodloužení přechodného období?)
  • Dopady na přepravu zboží (celková situace na hranicích)
  • Pohled na celní problematiku, Celní status zboží, Režim tranzitu (T1, T2), Logistická obálka, Licence na straně GB a na straně EU (zda bude postup stejný nebo zda EU zavede obdobné přechodné období /první 3 měsíce jako GB/, výjimky, zboží dvojího užití, FYTO, veterina, vojenský materiál, posouzení shody vydané autoritou GB)
  • Původ zboží (dodavatelská prohlášení, obecně při obchodu mezi GB/EU, dokončení zvláštních režimů po 31. 12. 2020, realizace fikce dočasného použití v GB, původně vyvezené zboží z EU do GB před 31. 12. 2020 a jeho vrácení do EU, následné celní řízení v EU u tohoto zboží, jak se bude prokazovat původní vývoz do GB, problematika Severního Irska, EORI, ZISZ)

Registrace

Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.