Webinář Celní řízení a Incoterms®
Termíny
28. července 2020, úterý
Délka webináře
začátek 9:00, předpokládaný konec 15:30
Připojení na webinář
Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením semináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.
Ke všem našim on-line seminářům poskytujeme technickou podporu.
V průběhu semináře můžete pokládat své dotazy formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.
Na webináři vystoupí
plk. Mgr. Josef Vachtl, ředitel celního úřadu pro hlavní město Prahu
Ing. Petr Rožek, Ph.D., certifikovaný lektor Incoterms®
Cena
2 990 Kč bez DPH
V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu. Pokud účastník doporučí školení dalším 5 osobám, které si
školení závazně objednají, získá slevu 100% nebo další školení
(jednodenní) dle vlastního výběru zdarma.
Komu se hodí
Program webináře
- Základní pilíře pravidel Incoterms®: přechod nákladů a rizik
- Dokumentace v pravidlech Incoterms®
- Souvislost pravidel Incoterms® s celním řízením
- Mezinárodní obchodní zvyklosti a přepravní smlouvy a jejich provázanost na celní řízení
- Postup v celním řízení
- Vztah pravidel Incoterms® a celní a statistické hodnoty
- Uplatnění připočitatelných a odpočitatelných položek
- Clo, nárok na osvobození od DPH, vyplnění JSD
- Konkrétní příklady z praxe
- Novinky z oblasti celního řízení (BREXIT a změny v osvobození zboží od cla v zásilkách)
Registrace
Způsob platby - převodem. Po objednání
vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Rezervace bude platná
až po připsání peněz na náš účet.
Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.