Logistik: jeho komunikace, komunikační prostředky a efektivita v logistice

Termíny

27. května 2025

Z webináře bude pořízen audiovizuální záznam, který bude k dispozici všem účastníkům. 

Délka webináře

začátek 9:00, předpokládaný konec 16:00


Cena

2 990 Kč bez DPH

V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu.

Webinářem Vás provede

Ing. Stanislav Kovář, CLog.

V oboru se pohybuje přes 23 let, během své kariéry nasbíral zkušenosti v mnoha oblastech logistiky, ale i jiných oborů. Aktuálně pracuje na pozici Supply chain manager, kde je zodpovědný za nákup surovin, výroby produktů, skladování a dopravu, jednání s dodavateli v rozsahu celé Evropy, blízkého východu, Indii a centrální Asii.



Připojení na webinář

Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.

V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.

Program webináře


1. Základy komunikace v logistice

  • Definice, role a význam komunikace v logistice a jejích procesech
  • Typy komunikace (verbální, neverbální, písemná)

2. Efektivita komunikace

  • Základy efektivní komunikace
  • Klíčové faktory efektivní komunikace
  • Principy jasného a srozumitelného sdělení
  • Správné plánování a struktura sdělení
  • Aktivní naslouchání
  • Neverbální komunikace (řeč těla, tón hlasu)

3. Komunikační prostředky a technologie

  • Moderní nástroje komunikace (e-mail, chatovací aplikace, ERP systémy)
  • Výběr vhodného komunikačního prostředku

4. Týmová komunikace

  • Komunikace v týmu a mezi odděleními
  • Řešení konfliktů a předcházení nedorozuměním

5. Komunikace se zákazníky a partnery

  • Reklamace a řešení problémů
  • Budování dlouhodobých vztahů

6. Ostatní

  • Specifika komunikace s různými kulturami
  • Předcházení kulturním nedorozuměním
  • Výběr vhodného komunikačního prostředku

Registrace na webinář

Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.