Nákupní logistika a její aspekty
Termíny
17. dubna 2025
Z webináře bude pořízen audiovizuální záznam, který bude k dispozici všem účastníkům.
Délka webináře
začátek 9:00, předpokládaný konec 16:00
Cena
2 990 Kč bez DPH
V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu.
Webinářem Vás provede
Ing. Stanislav Kovář, CLog.
V oboru se pohybuje přes 23 let, během své kariéry nasbíral zkušenosti v mnoha oblastech logistiky, ale i jiných oborů. Aktuálně pracuje na pozici Supply chain manager, kde je zodpovědný za nákup surovin, výroby produktů, skladování a dopravu, jednání s dodavateli v rozsahu celé Evropy, blízkého východu, Indii a centrální Asii.
Připojení na webinář
Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.
V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.
Program webináře
1. Role nákupní logistiky v dodavatelském řetězci
- Význam nákupní logistiky pro podnikání
- Propojení s ostatními logistickými procesy
2. Plánování nákupů
- Analýza potřeb a požadavků
- Forecasting a plánování kapacit
3. Výběr a hodnocení dodavatelů
- Kritéria pro výběr dodavatelů a vyjednávání smluvních podmínek
- Audity a hodnocení
4. Procesy nákupní logistiky
- Poptávky a objednávky
- Tendrování
- Sledování dodávek, řešení reklamací a zpoždění
5. Ostatní
- Použití ERP a dalších softwarových nástrojů
- Automatizace a digitalizace nákupních procesů
- Trendy v e-nákupu
- Environmentální aspekty nákupů
- Sociální odpovědnost dodavatelů
- Strategie pro snižování uhlíkové stopy
Registrace na webinář
Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.