Obchodní dovednosti na přesyceném trhu

Cíl aneb Co se naučíte

  • Jak efektivně pracovat se zákaznickým portfoliem
  • Jak definovat obchodní cíle
  • Jaké kroky udělat k dosažení vytčených cílů
  • Jak úspěšně oslovit nové zákazníky
  • Jak motivovat podřízené

Obsah aneb Co se dozvíte

  • Klientská segmentace
  • Efektivní komunikace se zákazníkem
  • Komunikační styly a typy zákazníků
  • Obchodní argumentace
  • Zvládání námitek
  • Akvizice nových zákazníků
  • Příklady z praxe - co funguje a čemu se vyvarovat

Komu se hodí

  • Obchodní zástupci
  • Vedoucí pracovníci obchodních oddělení
  • Majitelé malých a středních firem

Přínos pro firmu:

- Kvalitnější obsluha stávajících zákazníků

- Větší úspěšnost při získávání nových zákazníků

- Absolventi našich kurzů jsou samostatnější, produktivnější a sebejistější v komunikaci a argumentaci

Délka školení

1 den, začátek 9:00, předpokládaný konec 16:00

Termíny

Na vyžádání

Lokalita

Praha

Cena

2 490 Kč

Cena zahrnuje školicí materiály a nadstandardní občerstvení.

V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu. Pokud účastník doporučí školení dalším 5 osobám, které si školení závazně objednají, získá slevu 100% nebo další školení (jednodenní) dle vlastního výběru zdarma.



Objednávky na registraci

Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Rezervace bude platná až po připsání peněz na náš účet.

Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.