Pravidla vyplňování celních prohlášení pro jednotlivé celní režimy

Termíny

Záznam webináře z 26. 4. 2023 k dispozici na vyžádání. Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky.

Délka webináře

začátek 9:00, předpokládaný konec 15:30


Cena

2 990 Kč bez DPH

V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu.

Z webináře bude pořízen audiovizuální záznam, který bude k dispozici všem účastníkům.

Webinářem Vás provede

Mgr. Josef Vachtl, ředitel Celního úřadu pro hlavní město Prahu

Připojení na webinář

Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.

V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.

Program webináře

  • zásady k provádění celního řízení a vyplňování celních prohlášení
  • e-dovoz
  • e-vývoz
  • propuštění versus nepropuštění zboží
  • opravy celních prohlášení
  • Karnet ATA využití a vyplňování
  • Karnet TIR využití a vyplňování

Registrace ne webinář

nebo se můžete přihlásit na celý webinář Minimum celního deklaranta za zvýhodněnou cenu, který Vám poskytne ucelený pohled na celní problematiku ZDE

Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.