Prodejní a distribuční logistika
Termíny
6. května 2025
Z webináře bude pořízen audiovizuální záznam, který bude k dispozici všem účastníkům.
Délka webináře
začátek 9:00, předpokládaný konec 16:00
Cena
2 990 Kč bez DPH
V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu.
Webinářem Vás provede
Jaroslav Fürst, ALog. - HSEQ manager, DGSA ADR / RID ve společnosti METRANS, a.s.
V oboru se pohybuje 28 let, během své profesní kariéry pracoval na mnoha provozních a řídících pozicích v rámci logistiky, aktuálně pracuje na pozici manažera kvality a bezpečnostního poradce pro přepravy nebezpečných věcí, dále se věnuje konzultacím a auditům v logistice, školením a tréninkům.
Připojení na webinář
Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.
V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.
Program webináře
1. Plánování distribuční sítě
- Analýza geografického rozmístění zákazníků
- Optimalizace distribučních cest
- Výběr a rozmístění skladů
2. Dopravní logistika
- Výběr dopravního prostředku
- Optimalizace přepravních nákladů
- Sledování a řízení přepravy
3. Služby zákazníkům v logistice
- Význam logistiky pro zákaznickou spokojenost
- Řešení reklamací a zpětné logistiky
- KPI pro hodnocení výkonu logistických služeb
4. Informační systémy v distribuční logistice
- Role IT v distribuční logistice
5. Právní a ekonomické aspekty logistiky
- Právní rámec přepravy a distribuce
- Náklady na logistiku a jejich řízení
- Environmentální aspekty a udržitelnost
Registrace na webinář
Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.