Intrastat v roce 2025 vč. příkladů
Termíny
24. dubna 2025, čtvrtek
Z webináře bude pořízen audiovizuální záznam, který bude k dispozici všem účastníkům.
Délka webináře
začátek 9:00, předpokládaný konec 16:00
Cena
2 990 Kč bez DPH
V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu.
Webinářem Vás provede
Připojení na webinář
Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.
V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.
Program webináře
Intrastat
- Ukotvení intrastatu v evropském a národním právu
- Statistika zahraničního obchodu, INTRASTAT versus EXTRASTAT
- Základy vykazování statistiky
- Údaje uváděné do výkazů při vývozu, dovozu zboží
- Kódy transakcí
- INCOTERMS a INTRASTAT
- Výjimky a zvláštní postupy při vykazování pro specifické zboží a software
- Opravy výkazů a nejčastější chyby
Příklady
- Dodání malých zásilek
- Dodání průmyslových celků, zboží v rozloženém stavu, dodání software
- Zboží dodávané na dálku e-commerce
- Vrácení zboží, nedodání zboží, reklamace
- Dodání náhradního zboží
- Přemístění vlastního zboží do skladu
- Leasingové operace, pronájmy, zápůjčky
- Zboží zpracované podle smlouvy, zboží zpracované a dále dodávané
- Zboží dodané po režimu 4200, nebo 4000 v JČS
- Přeprava zboží s vývozem
- Vícestranné obchody, trojstranné obchody, kvazi trojstranné obchody
Registrace na webinář
Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.