Intrastat v roce 2024 a Intrastat na příkladech

Termíny

28. listopadu 2024, čtvrtek

Z webináře bude pořízen audiovizuální záznam, který bude k dispozici všem účastníkům. 

Délka webináře

začátek 9:00, předpokládaný konec 13:00


Cena

2 990 Kč bez DPH

V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu.

Webinářem Vás provede

Mgr. Josef Vachtl, ředitel Celního úřadu pro hlavní město Prahu

Připojení na webinář

Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.

V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.

Program webináře

Intrastat

  • Ukotvení intrastatu v evropském a světovém právu
  • Statistika zahraničního obchodu, INTRASTAT versus EXTRASTAT
  • Základy vykazování statistiky
  • Údaje uváděné do výkazů při vývozu, dovozu zboží
  • INCOTERMS a INTRASTAT
  • Výjimky a zvláštní postupy při vykazování pro určité druhy zboží
  • Opravy výkazů a nejčastější chyby
  • Změny prahů pro vykazování zpravodajských jednotek

Intrastat v příkladech

  • Dodání malých zásilek
  • Dodání průmyslových celků, zboží v rozloženém stavu
  • Zboží dodávané na dálku e-commerce
  • Vrácení zboží, nedodání zboží, reklamace
  • Dodání náhradního zboží
  • Přemístění vlastního zboží do skladu
  • Leasingové operace, pronájmy, zápůjčky
  • Zboží zpracované podle smlouvy, zboží zpracované a dále dodávané
  • Zboží dodané po režimu 4200, nebo 4000 v JČS
  • Přeprava zboží s vývozem
  • Vícestranné obchody, trojstranné obchody, kvazi trojstranné obchody

Registrace na webinář

Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.