Obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky (dále jen "OP") v souladu s ust. § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (tento předpis dále jen "občanský zákoník") podpůrně upravují obsah smluvních vztahů, které společnost addconsulting cee s.r.o., IČ 056 88 485, sídlem Pobřežní 249/46, Praha 8 - Karlín, 186 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 268983 (společnost addconsulting cee s.r.o. dále jen jako "Společnost") uzavírá v rámci své podnikatelské činnosti se třetími osobami - zákazníky (tyto osoby dále jen jako "Zákazníci", tyto smluvní vztahy dále jen jako "Smlouvy").
- Ustanovení těchto OP tvoří nedílnou součást každé Smlouvy.
II. Uzavření Smlouvy a její základní obsah
- Veškerá prezentace služeb Společnosti, zejm. prezentace umístěná na Webu (služby nabízené Společností dále jen jako "plnění") je informativního charakteru a Společnost není povinna uzavřít Smlouvu ohledně daného plnění. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
- Objednávka plnění musí být písemná, objednávat plnění je možno
zejména následujícími způsoby (společnost doporučuje provádět objednávky
prostřednictvím Webu):
- prostřednictvím Webu,
- prostřednictvím elektronické pošty doručené na adresu info@addconsulting.cz,
- telefonicky.
- Před závazným potvrzením objednávky učiněné prostřednictvím Webu má Zákazník právo zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil.
- Smlouva je uzavřena přijetím objednávky Společností a potvrzením
této skutečnosti Zákazníkovi. Uzavření Smlouvy Společnost neprodleně
potvrdí Zákazníkovi informativním emailem na Zákazníkem zadaný email.
- Při platbě ceny plnění je Zákazník povinen uvádět variabilní symbol uvedený na daňovém dokladu (faktuře) Společnosti.
- Není-li dále v těchto OP uvedeno či ve Smlouvě sjednáno jinak, je cena za plnění splatná ve lhůtě sedmi (7) kalendářních dnů ode dne vystavení daňového dokladu (faktury) Společnosti.
- V případě prodlení Zákazníka se zaplacením ceny plnění:
- vzniká Zákazníkovi povinnost uhradit Společnosti úrok z prodlení v zákonem stanovené výši.
- Společnost není povinna poskytnout plnění či jeho část.
- Do doby poskytnutí plnění Zákazníkovi je Společnost oprávněna od Smlouvy odstoupit. V takovém případě Společnost vrátí Zákazníkovi celou uhrazenou cenu plnění bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet, ze kterého byla platba přijata, případně na žádost Zákazníka na jiný účet jím určený.
- Eventuálně poskytnuté slevy se nesčítají, není-li výslovně uveden opak. Slevu není možné uplatnit na plnění, které je zařazeno do akční nabídky, není-li výslovně uveden opak.
III. Smlouva o účasti na vzdělávací akci
- Ustanovení tohoto čl. OP se aplikují pouze na Smlouvy, na
jejichž základě Společnost poskytuje Zákazníkovi službu - umožňuje mu
účast na vzdělávací akci. Společnost nabízí zejména tyto formáty
vzdělávacích akcí:
- seminář - jednodenní či vícedenní prezenční vzdělávací program,
- webinář - živě vysílaný seminář přes internet, který účastník sleduje na svém počítači,
- elektronický seminář (e-seminář") - distanční seminář, v rámci kterého jsou Zákazníkovi emailem poskytovány v pravidelných časových intervalech (zpravidla s odstupem jednoho týdne) písemné podklady týkající se jednotlivých výukových lekcí,
- konference - jednodenní či vícedenní vzdělávací, informační a diskusní akce,
- distanční dlouhodobý vzdělávací kurz - zpravidla několika týdenní až několika měsíční vzdělávací kurz zahrnují kombinaci různých forem vzdělávání, z nichž většina je distanční,
- výše zmíněné dále jen jako "vzdělávací akce".
- Objednávka musí dostatečně určitě vymezit vzdělávací akci, na níž je objednávána účast.
- Společnost je oprávněna požadovat úhradu ceny předem - využije-li tohoto práva, vystaví daňový doklad (fakturu) bezodkladně po uzavření Smlouvy.
- Zákazník může od Smlouvy odstoupit doručením písemného odstoupení Společnosti. Odstoupí-li Zákazník od Smlouvy ve lhůtě:
- více než sedmi (7) kalendářních dnů před plánovaným datem vzdělávací akce, resp. jeho zahájení, náleží Společnosti odstupné ve výši 50% ceny objednaného plnění,
- méně než sedmi (7) kalendářních dnů před plánovaným datem vzdělávací akce, resp. jeho zahájení, náleží Společnosti odstupné ve výši 100% ceny objednaného plnění, Zákazník je ale oprávněn určit za sebe náhradníka, který bude plnění čerpat namísto něj.
- Odstupné je vždy vypočteno z ceny bez zohlednění jakýchkoliv slev (dojde-li k odstoupení Zákazníka od Smlouvy, nárok na eventuálně poskytnutou slevu od počátku zaniká).
- Společnost si vyhrazuje právo:
- pořádání vzdělávací akce kdykoliv zrušit. V takovém případě Společnost bezodkladně vrátí celou uhrazenou cenu Zákazníkovi,
- specifikace a parametry vzdělávací akce kdykoliv změnit. Eventuální změny budou Zákazníkovi sděleny prostřednictvím Webu, případně prostřednictvím dalších informačních kanálů (zejm. emailem),
- omezit či zcela vyloučit z účasti na vzdělávací akci Zákazníka, který se bude chovat nevhodným způsobem (např. zneužívání chatovacích oken v průběhu webináře k jiným účelům než kladení dotazů lektorovi atp.).
- Zákazník je povinen uplatnit jakékoliv vady nejdéle ve lhůtě deseti (10) kalendářních dní ode dne konání vzdělávací akce, jinak jeho práva z těchto vad zanikají. Reklamace vad musí obsahovat popis vytýkaných vad. V případě vad, za které odpovídá Společnost a které Zákazník řádně a včas uplatní, vzniká Zákazníkovi nárok na přiměřenou slevu z ceny plnění.
- Společnost si vyhrazuje právo pořizovat na vzdělávacích akcích fotografie, na kterých mohou být zachyceni Zákazníci, pro své prezentační, propagační a marketingové účely. V případě, že Zákazník s eventuálním pořizováním fotografií nesouhlasí, obrátí se v místě konání vzdělávací akce na zástupce Společnosti.
IV. Závěrečná ustanovení
- Otázky výslovně neupravené těmito OP a/nebo Smlouvou se řídí českým právním řádem, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.
- Zpracování osobních údajů Společností probíhá v rozsahu nezbytném pro plnění Smlouvy, plnění zákonných povinností Společnosti, ochranu oprávněných zájmů Společnosti a pro využití k marketingovým účelům Společnosti. Podrobnosti o zpracování osobních údajů Společností, o jejich ochraně a o právech zákazníků vyplývajících z poskytnutí jejich osobních údajů ke zpracování Společnosti jsou v podrobnostech popsány v Zásadách zpracování osobních údajů.
- V případě rozporu Smlouvy a těchto OP má přednost ustanovení obsažené ve Smlouvě.
- V případě rozporu "obecného ustanovení" těchto OP se "zvláštním ustanovení" těchto OP má přednost ustanovení obsažené ve "zvláštních ustanoveních".
- Tyto OP jsou platné a účinné od 1. 7. 2017. Jsou k dispozici v sídle a provozovnách Společnosti nebo elektronicky na www.addconsulting.cz.