Webinář Celní řízení a Incoterms®
Termíny
n/a
Délka webináře
začátek 9:00, předpokládaný konec 15:30
Připojení na webinář
Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje včetně PDF prezentace obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.
V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.
Na webináři vystoupí
plk. Mgr. Josef Vachtl, ředitel celního úřadu pro hlavní město Prahu
Ing. Petr Rožek, Ph.D., certifikovaný lektor Incoterms®
Cena
2 690 Kč bez DPH
V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu.
Komu se hodí
Program webináře
- Celní procedury a náležitosti ve spojení s pravidly Incoterms®
- Základní pilíře pravidel Incoterms®: přechod nákladů a rizik
- Dokumentace v pravidlech Incoterms®
- Mezinárodní obchodní zvyklosti a přepravní smlouvy a jejich provázanost na celní řízení
- Postup v celním řízení
- Vztah pravidel Incoterms® a celní a statistické hodnoty
- Uplatnění připočitatelných a odpočitatelných položek
- Clo, nárok na osvobození od DPH, vyplnění JSD
- Konkrétní příklady z praxe
- Aktuální zkušenosti z BREXITu a změny v osvobození od DPH u zásilek od 1. 7. 2021