Webinář Celní řízení a Incoterms®

Termíny

n/a

Délka webináře

začátek 9:00, předpokládaný konec 15:30

Připojení na webinář

Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje včetně PDF prezentace obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.

V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.

Na webináři vystoupí

plk. Mgr. Josef Vachtl, ředitel celního úřadu pro hlavní město Prahu

Ing. Petr Rožek, Ph.D., certifikovaný lektor Incoterms®

Cena

2 690 Kč bez DPH

V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu.


Komu se hodí

Kurz je určen všem, kdo přicházejí do styku s pravidly Incoterms® a účastní se celního řízení, zejména pracovníkům exportních a importních firem, dopravních a spedičních firem, celním deklarantům, zaměstnancům bank a pojišťoven apod.

Program webináře

  • Celní procedury a náležitosti ve spojení s pravidly Incoterms®
  • Základní pilíře pravidel Incoterms®: přechod nákladů a rizik
  • Dokumentace v pravidlech Incoterms®
  • Mezinárodní obchodní zvyklosti a přepravní smlouvy a jejich provázanost na celní řízení
  • Postup v celním řízení
  • Vztah pravidel Incoterms® a celní a statistické hodnoty
  • Uplatnění připočitatelných a odpočitatelných položek
  • Clo, nárok na osvobození od DPH, vyplnění JSD
  • Konkrétní příklady z praxe
  • Aktuální zkušenosti z BREXITu a změny v osvobození od DPH u zásilek od 1. 7. 2021

Registrace

Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.