Řízení rizik, krizový management, záložní plán

Termíny

3. června 2025

Z webináře bude pořízen audiovizuální záznam, který bude k dispozici všem účastníkům. 

Délka webináře

začátek 9:00, předpokládaný konec 16:00


Cena

2 990 Kč bez DPH

V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu.

Webinářem Vás provede

Jaroslav Fürst, ALog. - HSEQ manager, DGSA ADR / RID ve společnosti METRANS, a.s.

V oboru se pohybuje 28 let, během své profesní kariéry pracoval na mnoha provozních a řídících pozicích v rámci logistiky, aktuálně pracuje na pozici manažera kvality a bezpečnostního poradce pro přepravy nebezpečných věcí, dále se věnuje konzultacím a auditům v logistice, školením a tréninkům.



Připojení na webinář

Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.

V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.

Program webináře


1. Identifikace logistických rizik

  • Typy logistických rizik (vnější a vnitřní)
  • Analýza rizik pomocí nástrojů (např. SWOT analýza)
  • Předcházení a mitigace rizik

2. Záložní plánování

  • Struktura záložního plánu (prioritizace, zdroje)
  • Modelování scénářů a plán B
  • Kontrola a pravidelná aktualizace plánů

3. Krizový management

  • Rychlá reakce na neočekávané situace
  • Role vedoucího při krizovém řízení
  • Koordinace se zúčastněnými stranami

4. Sledování výkonu a vyhodnocování

  • Zpětná vazba od týmu a zákazníků
  • Zlepšování procesů na základě analýz

5. Ostatní

  • Systémy řízení dodavatelského řetězce (SCMS)
  • Simulační a plánovací software
  • Komunikační platformy pro krizové situace

Registrace na webinář

Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.