Webinář
INCOTERMS® 2020
Připojte se a poslechněte si novinky z oblasti doložek Incoterms® 2020 v pohodlí Vaší kanceláře nebo domova. Účastí na našem webináři nepřijdete ani o možnost pokládat konkrétní dotazy. Spolu s přístupovými údaji Vám zašleme také PDF prezentaci.
Datum konání
1.Q. 2021
Délka webináře
začátek 8:30, předpokládaný konec 12:30
Webinářem Vás provede
Ing. Petr Rožek, Ph.D., certifikovaný lektor Incoterms®
Komu se hodí
Připojení na webinář
Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.
V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.
Cena
1 990 Kč bez DPH
Program webináře
- Postavení soustavy doložek v obchodní výměně - stručný úvod
- Základní pilíře doložek Incoterms®: přechod nákladů a rizik
- Jednotlivé doložky Incoterms® 2020, jejich logika a základní povinnosti smluvních stran
- Incoterms® 2020 a jejich vztah k platebním podmínkám, dokumentární akreditivy a inkasa
- Celní náležitosti, pojištění, dokumentace v doložkách Incoterms® 2020
- Příklady z praxe
Registrace
Způsob platby - převodem. Po objednání
vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Rezervace bude platná
až po připsání peněz na náš účet.
Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.