Dodací podmínky INCOTERMS®, celní řízení, vliv na výpočet prodejní ceny, cla a daní
Datum konání
n/a
Délka webináře
začátek 9:00, předpokládaný konec 15:00
Webinářem Vás provede
Mgr. Josef Vachtl, ředitel celního úřadu pro hl. město Prahu
Ing. Petr Rožek, Ph.D., certifikovaný lektor Incoterms®
Komu se hodí
Připojení na webinář
Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.
V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.
Cena
2 990 Kč bez DPH
V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu.
Program webináře
- Celní procedury a náležitosti ve spojení s pravidly Incoterms®
- Základní pilíře pravidel Incoterms®: přechod nákladů a rizik
- Dokumentace v pravidlech Incoterms®
- Mezinárodní obchodní zvyklosti a přepravní smlouvy a jejich provázanost na celní řízení
- Postup v celním řízení
- Vztah pravidel Incoterms® a celní a statistické hodnoty
- Uplatnění připočitatelných a odpočitatelných položek
- Clo, nárok na osvobození od DPH, vyplnění JSD
- Konkrétní příklady z praxe
- Vaše dotazy
Registrace
Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.