Webinář

INCOTERMS® 2020

Připojte se a poslechněte si novinky z oblasti doložek Incoterms® 2020 v pohodlí Vaší kanceláře nebo domova. Účastí na našem webináři nepřijdete ani o možnost pokládat konkrétní dotazy. Spolu s přístupovými údaji Vám zašleme také PDF prezentaci.

Datum konání

10. listopadu 2020, úterý

Délka webináře

začátek 8:30, předpokládaný konec 12:30

Webinářem Vás provede

Ing. Petr Rožek, Ph.D., certifikovaný lektor Incoterms®


Komu se hodí

Kurz je určen všem, kdo přicházejí do styku s pravidly Incoterms®, zejména pracovníkům exportních a importních firem, dopravních a spedičních firem, celním deklarantům, zaměstnancům bank a pojišťoven apod.

Připojení na webinář

Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.


V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.

Cena

1 990 Kč bez DPH

Program webináře

  • Postavení soustavy doložek v obchodní výměně - stručný úvod
  • Základní pilíře doložek Incoterms®: přechod nákladů a rizik
  • Jednotlivé doložky Incoterms® 2020, jejich logika a základní povinnosti smluvních stran
  • Incoterms® 2020 a jejich vztah k platebním podmínkám, dokumentární akreditivy a inkasa
  • Celní náležitosti, pojištění, dokumentace v doložkách Incoterms® 2020
  • Příklady z praxe

Registrace

Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Rezervace bude platná až po připsání peněz na náš účet.

Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.