Jak uspět v zadávacích řízeních aneb seminář pro všechny uchazeče ve výběrových řízeních
Jak se vyrovnat s nástrahami zadávacího řízení. Jak správně číst zadávací podmínky a připravit nabídku tak, aby měla co největší šanci na úspěch. Jak se bránit úkonům zadavatele v zadávacím řízení.
Cílem semináře je shrnout zkušenosti s novým zákonem o zadávání veřejných zakázek z pohledu dodavatelů, pojmenovat konkrétní problémy s aplikací vybraných ustanovení zákona o zadávání veřejných zakázek, nastínit významná práva a povinnosti účastníků zadávacího řízení, postupy zadavatelů a zejména možnosti dodavatelů, jak proměnit účast v zadávacím řízení v úspěch.
Termíny
12. listopadu 2019, úterý, seminář již proběhl
Délka školení
1 den, začátek 9:00, předpokládaný konec 16:00
Lokalita
Nám. Republiky 12, 530 02 Pardubice, zasedací místnost ED2001
Komu se hodí
Kdo školí
Mgr. Ing. Tereza Kučerová, právnička a zapsaná mediátorka
Specialista v oblasti výběrových řízení, díky svým bohatým pracovním zkušenostem nabídne pohled jak uchazeče, tak i zadavatele.
Akční cena 500 Kč na osobu!
V ceně je zahrnuto občerstvení a tištěné materiály
Vybrané okruhy semináře
Zadávací podmínky (jak číst zadávací podmínky, doplňování a změny zadávacích podmínek v průběhu zadávacího řízení, uveřejnění a přístup k zadávacím podmínkám);
Nabídka (jak zpracovat nabídku, náležitosti nabídky, společná nabídka, účast poddodavatelů při prokazování kvalifikace a při plnění, podání nabídky, změny a doplnění nabídky, opravy nabídky);
- Kroky zadavatele v zadávacím řízení po uplynutí lhůty pro podání nabídek (otevírání nabídek, výzvy k doplnění/vysvětlení nabídky, oprava nabídky, vylučování uchazečů, výběr nejvhodnější nabídky, oznamovací povinnost vůči uchazečům);
Změny smlouvy po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem (vyhrazené změny smlouvy, přípustné a nepřípustné změny smlouvy);
Elektronická komunikace v zadávacím řízení (běžná elektronická komunikace, komunikace prostřednictvím NEN);
- Námitky v zadávacím řízení (proti čemu lze podávat námitky a kdy, jaké jsou náležitosti námitek a způsob jejich podání a vyřízení na straně zadavatele);
- Korektiv ust. § 6 ZZVZ a jeho dopad na posouzení úkonů zadavatele v zadávacím řízení - transparentnost, přiměřenost, zásada rovného zacházení a nediskriminace;
- Příklady chyb dodavatelů - zhojitelné, nezhojitelné, opatření k nápravě;
- Aktuální rozhodovací praxe ÚOHS, národních soudů a Evropského soudního dvora ve věci veřejných zakázek a zadávacích směrnic.
Každý okruh bude zaměřen na klíčové otázky a témata, jejich rozbor a doporučení pro praxi včetně ilustrativních příkladů. U každého okruhu bude ponechán dostatečný prostor pro diskuzi.
Registrace
Způsob platby - převodem. Po objednání
vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Rezervace bude platná
až po připsání peněz na náš účet.
Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.