Celní sazebník a jeho praktické využití

Absolventi webináře se budou schopni orientovat ve společném celním sazebníku EU, prakticky používat celní sazebník pro celní, statistické a daňové účely, efektivně využívat závazné informace a nezávazná stanoviska o sazebním zařazení zboží, využívat zdarma dostupné internetové a jiné veřejné zdroje informací z dané problematiky. Teoretický výklad doplňují praktické ukázky a samostatná cvičení pod vedením lektora s využitím moderních didaktických prostředků a techniky.

Termíny

n/a


Délka webináře

začátek 8:30, předpokládaný konec 16:00

Cena

2 690 Kč bez DPH

V případě účasti více osob z jedné firmy je poskytována sleva 10 % na každou další osobu. Pokud účastník doporučí školení dalším 5 osobám, které si školení závazně objednají, získá slevu 100% nebo další školení (jednodenní) dle vlastního výběru zdarma. Nelze uplatnit v případě akčních cen.

Webinářem Vás provede

Mgr. Petr Toman, metodik celního tarifu, Generální ředitelství cel

Specialista na společný celní sazebník EU, sazební zařazování zboží a zbožíznalství na Generálním ředitelství cel s mnohaletou praxí; člen expertního týmu EU; lektor celního specializačního kurzu v celní škole; zástupce ČR při jednáních v Evropské komisi a Světové celní organizaci, kde se podílí na tvorbě evropské legislativy upravující danou problematiku; autor a spoluautor předpisů upravujících danou problematiku na národní úrovni.

Připojení na webinář

Vysílání probíhá prostřednictvím MS Teams. Přístupové údaje obdrží každý posluchač před zahájením webináře na svou emailovou adresu. Stačí pak kliknout na odkaz v emailu a připojíte se do on-line školicí místnosti. Po technické stránce není vyžadováno žádné zvláštní vybavení, stačí běžný počítač se zvukovým výstupem (reproduktory nebo sluchátka), případně mikrofon. Připojit se můžete také z mobilního telefonu nebo tabletu.

Z webináře bude pořízen audiovizuální záznam, který bude k dispozici všem účastníkům.

V průběhu webináře můžete pokládat své dotazy přímo prostřednictvím mikrofonu nebo formou chatu. Otázky můžete posílat také s předstihem na emailovou adresu info@addconsulting.cz.

Program webináře

  • Úvod do problematiky a základní pojmy
  • Všeobecná interpretační pravidla pro zařazování zboží
  • Pravidla pro zařazování zboží do jednotlivých tříd a kapitol KN EU
  • Nový celní sazebník EU pro rok 2021
  • Změny nomenklatury KN EU 2020/2021
  • Harmonizovaný systém 2022
  • Propojenost Harmonizovaného systému a Kombinované nomenklatury EU

  • WCO, Výbor pro celní kodex a Celní expertní týmy

  • Vysvětlivky k Harmonizovanému systému a vysvětlivky ke Kombinované nomenklatuře EU

  • Problematika zařazování zboží a jeho částí, součástí a příslušenství - (obecná metodika)

  • Zařazení zboží do KN EU dle předpisů EU (Prováděcí nařízení komise a stanoviska EU)

  • Důležité zdroje z oblasti sazebního zařazení zboží

  • Praktické aktuální případy sazebního zařazení zboží, diskuze k tématům


Registrace na webinář

nebo se přihlaste na náš nový seriál celních webinářů, který Vám poskytne ucelený pohled na celní problematiku ZDE

Způsob platby - převodem. Po objednání vystavíme a emailem odešleme zálohovou fakturu. Každému účastníkovi budou zaslány detailní informace emailem.